Papatya_38 belden uyuşturdular akşam 5 buçuk gbi çıktık sezeryandan .gece 1 gbi ilk hemşire ayağa kaldırdı yürüttü. İki saat sonra tekrar yürütüp sondayı çıkardı. Daha sonra sabaha kadar uyumayıp bi saate bir kalkıp gezdim hep. Bugün 4.gğnüm rahat rahat dolaşıyorum evde kendi başıma kalkıp yatıyorum. Sadece çok azıcık acıyor kesi yeri ama çabuk toparlıyosun. Yatmamak en iyi çözüm sürekli gezinmek gerekiyor. Sadece baş ağrısı mahvediyor beni