Ilayda11 ben tutmuyorum hiç ama gelmiyor 😂 kızlar bide bi konuda sorum olucak emzirme. Göğsü tutmakta emzirmekte çok zorlanıyor sağıp kaşıkla veriyoruz 2 3 saate bir. 36+5 haftalık oldu acaba emme refleksi tam güçlenmediği için mi ememiyor. Pes etmiyorum emmese de göğsümde tutuyorum ama aç kalmasın diye sağıp veriyorum