Evrim1906 Zelihatugra sezeryanla doğum yaptım canım nişan meselesini bilmiyorum ama bende erken doğum yaptım merak etme çabucak toparlar benim oğlum da solunum makinasina bağlı kaldı 3 gğn sonra kendini toparladı o ufak bedenler çok güçlü oluyor sen annesin bol bol dua et
Zelihatugra cahillesohbetikestim amin canim benim inşallah ismi Göktuğ oldu sorma yaaa baya sasirtti bizi 🥰
Zelihatugra Minikkuzular amin Allah razı olsun hayır devlete gidiyordum özele hiç gitmedim acikcasi ve bitane doktorla da kalmadim kafama yatana kadar her kontrolde başka doktora muayene oldum sabit bir doktorda kaldim en son hepsi kız dedi 🤷
Zelihatugra nevamm1 teşekkür ederim amin inşallah canim 1900 doğdu kilosu gayet iyiydi boyuda 44cm dediler ciğer geliştirici yapildi ama erken doğduğu icin cigerleri hala gelişmemiş normal olarak tek duam saglicakla eve getirmek bebegimi 🤲🌸
Zelihatugra nevamm1 ilk cocuksa bol bol dinlenin iş yapmayin tavsiyem size benim ikinci oldugu icin pek yatamadim malesef
LETHE Zelihatugra geçmiş olsunn. Rabbim saglikla kucağınıza almayi nasip etsin kanamanin nedeni neymis? Kac kg dogdu bebeginiz
Zelihatugra LETHE plesanta patlamis canim 1900 doğdu bebegim aminnnnn inşallah bol bol dua edin nolur bian önce sağlıcakla ciksin inşallah 🤲🌸🌸🌸🌸
Sfm51 Zelihatugra öncelikle çok geçmiş olsun sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah🤲🏼 Detaylıya girmişmiydiniz bana da kız diyolar benimde erken doğum riskim var bu ara çok duyuyorum doğumdan sonra cinsiyeti farklı olan 😂
Zelihatugra Sfm51 aminnnnnn🤲🤲 evet detayliya girdim dogum esnasinda hastanede yattığım süre boyunca bikac kiside aynisini söyledi erkek bekleyip kız olan kız bekleyip erkek olan çok kişi duydum saglikli olsunlarda cinsiyet onemli degil evlat sonuçta 🥰🤲🌸
Sfm51 Hangi şehirdesiniz hangi hastaneye gidiyosunuz bebeklerinizin durumu nasıl şuan inşallan çok çok iyilerdir 🥰
Zelihatugra Sfm51 Mersin şehir hastanesi canim bebegimin durumu çok şükür iyi ama hala oksijen alıyor ara ara çok teşekkür ederim ☺️