31+0 doğum yaptim gece yarisi tam yatmak uzereydim üç dört kez lavaboya gidip geldim en son icimde bi balon patlarmiscasina bisey hissettim küçük tuvaletim var sandim neden öyle heryer kan oldu anlamadim nasil desem belki bi litre kan geldi abartisiz pihti seklindeydi nişan dediginiz şey bu sekildemi gelir kızlar banyoda her yer kan oldu ve ben çok korktum şuan oglum kuvezde bu arada kız bebek beklerken oğlum oldu sağlıklı olsunda sonucta kizi erkegi yok evladin 🥰solunum sıkıntısı yaşıyor dua edin nolur🤲❤️🌸 cabucak iyilesip sagligina kavussun evimize beraber girelim🤲🤲🤲❤️🌸