MerveZMC Salı günü 40+2 yim yumuşama 1 cm açılma var nişanda geldi ama sancım yok doktorum suni ile başlayalım dedi sizce napsam biraz daha beklesem mi hanımlar
Mom8237 MerveZMC eğer risk yoksa 41e kadar bekleyin bence. Benim 2 cm açıklığım var ben de bekliyorum
MerveZMC Mom8237 bebeğim kordon dolamış boynuna sadece o korkutuyor beni ama bu kadar zamanda bekledim biraz daha bekleyeyim diyorum