zaremamysa Nslhan benimde bugün bel agrisi cogaldi nefes kesecek gibi acaba sancilrin baslamasinin habercisimidir
Shzdgn Nslhan 40+4 doğmuyor doğmuyor doğmuyor 😔2 ci bebeğim artık rüyalarımda doğuruyorum 🙈 halbuki erken doğar korkusu vardı 7 8 ayimda sancılar başlamıştı 🙄 şimdi tık yok 🙆
Nslhan zaremamysa bende bügün hastaneye yatış yaptım sancılarım başladı evet cnm ola bilir bende aynı senin gibiydım
Shzdgn Nslhan Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah 🤲 benimde sancılarım attı nisanimda geldi 2saat önce hasteneye gidecem yavrularımıza sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏