Deletedmom9823 10 dakikada bir profilinize bakış ay inşallah gelmiştir diyorum eğer açılmanız ilerlemiyosa lütfen kendinizi zorlamayın sezaryen çok rahat emin olun bebek strese girip kakasını yaparsa daha kötü ya da o kadar sancı çektikten sonra sezaryen olmakta kötü Allah yardımcınız olsun hakkınızda hangisi hayırlıysa o olsun inşallah evladınızı sağ salim kucağınıza alıp emzirin kokusunu içinize çekin inşallah 🤲🏻 doğum hikayenizi 4 gözle vekliyoruz 🥰