Bekle biraz. Su gelince 2 gün içinde doğum olabiliyor sezaryenle almak isterlerse diren sancımı beklemek istiyorum de. Benim de aynısı oldu. 38+5te sabah suyum geldi ben akşam 10 da hastaneye gittim açılma 1 cm si ilk gittiğimde suni sancı aldım 2 3 saat sabah 7 de çok şükür normal doğum oldu. Ben direnmeseydşm direk sezaryen alıcaklardı