Tgbsker kızıma hamileyken ne aşerdim ne bulantım oldu ne halsizligim oldu mis gibi bi hamilelik geçirdim sokakta dogurcak diyolardı artık hep de gezdim oğlumda koku hassasiyeti oldu halsizlik oldu ilk 3 ay uyudum sadece belirtiler farklı olunca cinsiyette farklı olur dediler öylede oldu