Tgbsker 28 haftalığım hiç bulantım kusmam olmadı. Ama çcukken kasık fıtığı ameliyatı geçirmiştim rahmim genişlerken etim genleştiği için çok ağrım olmuştu ve neredeyse 2. Ayımla 4. Ayım hep yatakta geçti. 🤭 doktor doktor gezdim çare bulamadık bebek yuksrı çıkınca rahatladım 🥰 tam bitti derken 23. Haftamda kovid oldum ilk üç günüm çok ağır geçti. İki gündür de bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum hastaneye gittik ultrasonu kullancak kimse yokmus 😅 stetoskopla dinlediler kalp atışı var sabah gelin dediler 🙊🙊 bunlar dışında hamileliğimi hissetmedim desem yeridir. Bütün işimi kendim yapıyorum çok şükür. Sadece mutfağa girmekten tiksiniyorum hiç yemek yapasım gelmiyor. Acıkmasam kapısını açmayacağım 😅 bu üşengeçlikle nasıl doğurucam bilmiyorum çocuğa başkası bakacak sanırım