yagmuryilmaz ben yiyecek konusunda hiç pimpirik yapmadım aşırıya kaçmamak kaydıyla canımın istediğini yedim kola içmedim ama zaten canımda istemedi hiç... daha düzgün beslenme hayallerim vardı ancak bulantılar ve zaten doğru düzgün yiyememe durumu beni tamamen bozdu.. doktorumda çok relax aman onu yapma bunu etme diye kısıtlamadı hiç....bende abartmadım tabiki