Canım başın sağ olsun, Rabb’im sabırlar versin, bende 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğumla kızımı kaybettim, hepimizin sınavı farklı, Allah yardımcımız olsun, kanama 40 çıktıktan 10 gün sonra hemen oldu bende ama herkeste farklı tabi, dualarım hepimizle, bu arada başlığa hassas yazın bilmem ne gibi gereksiz yazılara takılıp daha da üzülme, maalesef insanlarımız yaraya tuz bakmaktan keyif alıyor, biz burada acı içindeyiz, bir umut destek bekliyoruz hem cinslerimizden, ayy etkileniyorum bilmem ne diye hemen linç ediyorlar, insanın da böyle tepkiler haliyle zoruna gidiyor, tamam etkileniyorsun da kendini bizlerin yerine koysan keşke diye haykırmak istiyorum, ya etkilendikleri acıyı biz yaşadık, evlat kaybettik kolay mı ! Üstüne bir de böyle saçma sapan düşünceler gerçekten çok kırıcı. Hepimiz için en hayırlısı olsun, Rabb’im sabrını da mükafatını da versin 🤲