Tulaytemurxx daha yeni kullanmaya başladım 1 hafta oldu sabah akşam sürüyorum karnıma ama şu ana kadar hiçbir yerimde çatlak olmamıştı zaten 25. Haftaya girdim karnım göğsüm çok büyüdüğü halde, inşallah bundan sonra da olmaz. Muhteşem bir kokusu var, cilt hemen emiyor anında ama gün boyu bakıyorum değişik bir nem yapısı var sanırım baya iyi bir jel ☺️