Busrasahinnn anlıyorum sizi, evet öyle benim de çok çabuk çok erken çıktı 3. ayda belliydi benim de. Ama hani sizde bebek daha yeni oluşmaya başlıyor ya o haftalarda, bizde geçtik o haftalardan çünküü 🤭 o şiş ödemli karın iniyor sonra gerçek gebelik karnı çıkıyor. Sizi bilgilendirmek adına söylüyorum. ☺️