lavininannesii Rojdakoymen 12de 38e gireceğim için bekliyodum zaten artık gelir heralde dedim girdim veee yavaş yavaş aşağı indimmm sonra gördüm🥰🥰sebepsiz bir mutluluk geldi valla görünce oysa ki şimdi doğurmak istemiyorum 😂
Rojdakoymen lavininannesii valla niye okadar heves attiysek anlamadım daha var doğuma 😁 happymom a sesleniyorum butonu geri alabilirsiniz hevesim kaçtı 😂😂
Azizinannesi2 lavininannesii Baya bekletti yani ben sezeryana gün aldım sayılır sana buton yeni geldi 😂😂
Azizinannesi2 lavininannesii aldım sayılır 38+2 den sonra işte en son ekimin 6si dedi ama iste ayın 28nde gidip kesinleşecek günü 😂😍
Hifaefraimm lavininannesii işallah yaa valla artık istiyorum hissetmek istiyorum onu içimde çümkü tutunduğum tek dalım bu stersli zamanımda
Rojdakoymen lavininannesii sen verme aşkım sana az kalmış okadar çıngar çıkardın o butona basılacak okadar😂