mavi_kelebek467 emiras59 bana da 34′te geldi. Şuan 35+4′teyim her gördüğümde heyecan yapıyorum, her an doğuracak gibi hissediyorum. 😱😱😱😅😅
Eda-5807 lavininannesii valla ya benle aynı olanlara gelıyor bana gelmıyor 33 haftadan berı beklıyorum ama tık yok 😂benımkı bebek doğunca gelıcek herhalde 😂
emiras59 mavi_kelebek467 37 hafta söyleyince çok geliyor bana halbuki kendimi hiç doğuracak gibi hissetmiyorum sanki daha 6 aylık gibiyim 😅
Azizinannesi2 lavininannesii Yaa gözün aydın 😍yani gelecek dediğimiz gelecek 😂😂neyse doğmadan geldi 🙏😂
Rojdakoymen lavininannesii işte budur bsjxjdj çok sevindim cağnımmm 🤗 ne hissettin peki bekledigin gibi bir hismiydi 🤭
lavininannesii Rojdakoymen 12de 38e gireceğim için bekliyodum zaten artık gelir heralde dedim girdim veee yavaş yavaş aşağı indimmm sonra gördüm🥰🥰sebepsiz bir mutluluk geldi valla görünce oysa ki şimdi doğurmak istemiyorum 😂