Ayseyyy 00:00 itibariyle 38. haftaya girdik biz de merak ve heyecanla bekliyoruz. Bugün 1 cm açıklık olduğunu öğrendim. Ama nstde sancı çıkmadı.
Benim de gece olmaya başladı kasık ve bel ağrısı ve bebeğim hareket ettikçe vajinaya batma oluyor ara ara. Sanki bıçak kesiği 🙈☺
Yaklaşıyor galiba artık 😍🙏🙏🙏