Nhrsn benim de o dönemlerde adet olmadan önce olan sancılara benzer ara ara oluyordu. 4-5 gün boyunca 6-7 kez yasadim . Şu an 9.haftamdayım, hamdolsun kalmadı sancım ama senin aşırı oluyorsa yine de doktorunu değiştirip gönlünü rahatlatmanı tavsiye ederim, hem psikolojik olarak da biz anneler bazen kurabiliyoruz, olmayacağı varsa bile oluyor bazen olumsuz şeyler… Daha önce de düşük yaptığını göz önünde bulundurursak hamileliğin her anını doktor kontrolünde geçirmeni tavsiye ederim… Doktorun ayağına kadar gidiyorsun neden bakmaz anlamıyorum… Allah hepimizi Allah korkusu olan doktorlara denk getirsin, içimizde emanet bir can taşıdığımızı unutuyorlar zira…