busra1997alpaslan2021 benimde erkek🥰evet hazırlıklarımız bitti sayılır alınacak herşeyi aldım sadece yıkayıp odası düzenlenecek🙂yenidoğan hastane çıkışı vs cok kullanılmıyor hemen büyüyorlar çok almaya gerek yok diyorlar ama ben yine aldım en azından 5li takım 3lü takım olanlardan ben ilk zamanlarda sık üst değiştirileceği için gerekli olduğunu düşünüyorum bizimkiler kış bebeği olduğundan aynı şekilde ebebekte üclü tulum takımları vardı onlardan sizde tercih edebilirsiniz tulumları ben fermuarlı tercih ettim bana sorarsanız sizde ona dikkat edebilirsiniz çıtçıtlı olan tulumlarda araları açık kalabiliyor üşümesinler🙂zıbın olarak da en az 10 tane alabilirsiniz onunda çok kullanılacak birşey olduğunu düşünüyorum😇🌸pufyy ipten şimdilik 3 tane de yumuş yumuş yelekler ördürdüm ben onları kullanacağım😍