Mervecemm Bebeğim cok hareketlı, arada boyle kendını kasıyor kafası bı yerden poposu bı yerden cıkıntı olarak cıkıyor. Sizde de böyle mi anneler
iremyasar Mervecemm 32+3 oldum bende aynıyım özellikle 1 haftadır dediğiniz gibi sürekli kendini sertleştiriyor kafası bir yerden çıkıyor poposu bir yerden bizde de durumlar aynı
Xxxseliiiin Mervecemm 31. Haftadayız da ben pek ayırt edemiyorum kafa popo çıkıntı yaptığı yerler hep ayak gibi geliyor çok sert oluyo 😂😂
busra1997alpaslan2021 iremyasar ya bizde 32.3 olduk benim bebeis erkek sizin ❤ Hazirliklar başladınız mı neler almalıyım ya uzun kollu kac adet kısa kollu yelek vs. Of minnacık oglum eşim diyor yetmezse avmden ilave aliriz diyor tulum alacağım gece onunla uyusun yorgan ortmem battaniye yeterli olur
iremyasar Mervecemm ayy evet tam olarak anlattığınız herşeyi bu aralar bende yaşıyorum🙂karnımı her fırsatta sertleştiriyor hopluyor zıplıyor bu aralar değişik şeyler yaşıyoruz😀
Mervecemm Bahar_kzlrmk00 canım acıyor bazen benm gobegım falan dsarı cıktı ıyıce zorlasa göbeğimden cıkcak dısarı dıyorum😅
Bahar_kzlrmk00 Mervecemm 😂yerleri rahat nekadar geriliyor diye kontrol ediyorlar sanırm sonra o şişlik birden kayınca keyifli oluyor 😊yani ben en azından keyfi yerinde oldugu için mutlu oluyorum
iremyasar Mervecemm kontrole yeni gittim ama henüz girmedim 34.haftada tekrar kontrolüm ve ozaman gireceğim🌸
Bahar_kzlrmk00 Mervecemm 😊😊gece birde hıçkırık tutunca uykumda kaçıyor diyorum hadi oğlum uyu şimdiden uykusuzluğa alıştırıyorlar
edasahbazsahin Benimki de aynı elimi koydukça ellerimin altında bir orada bir burada hanımefendi 😊 Bugün doktorum ters duran bebeklerde daha yoğun hissedilir hareketler dediii kii bizimki de ters 🙄😂
Mervecemm edasahbazsahin aaa öyle miymiş bilmiyordum bakalm bnde yarın kontrlm var soracagım bi bakalm bizde mi öyleyiz😊
Mervecemm Bahar_kzlrmk00 kesınlıkle uykudan uyarmak flaan sımdıden test edıyorlar sankı😊 zaten uyuyamıyorum tam dalıyorm o baslıyor bu seferde
Bahar_kzlrmk00 Mervecemm Ahaha evet ilk başlarda benimle uyanır benimle uyurdu gece hiç uyandığımı bilmezdim suanda öyle benimle uyanıyor ilk günaydın diyoruz birbirimize ama bu aralar gece uyanması hareklenmesi başladı doğuma az kaldı acaba o sebepten mi diye düşünüyorum