Ben de 28.haftamdayım geçen hafta doktorum bebek eşinin 1.5 cm asagısında dedi anlamadım tabi ne dmek istiyor ilk gebeliğim açıkladı. Su anda risk görünmüyor normal hayatına devam edebilirsin dedi. Sadece lekelenmelerin olabilir gördüğünde sakın korkma dedi. Daha erken yukarı çıkabilir dedi
nete sakın bakmayın arkadaslar gerçekten sadece moral bozuyor