21 haftada plesanta previa tam kapanma dediler.suan 27 +3.Yani rahim ağzını tam kapatmış. Salı kontrolüm var insallah duzelmistir. 32.haftada alttan ultrason muayenesi yapılacak dedi Dr. Ona göre üniversite hastanesine sevk dedi. Sizler ne durumdasınız. Kimi düzelir diyo kimi asiri kotu ihtimaller 😭