Asena17 aryasmommy ona hic dikkat etmedim bi kac gundur fark ettim bende gobegi zayifim gobegim yoktu bi anda oldu 😁
Asena17 Yesimmm12 zayifim evet gobegim yoktu bi kac gundur dikkatimi cekti gobegim cikmis saga sola yatinca gobegim dusuyor anlamadim 🙄
Asena17 Feyzaveannesi ya bende zayifim gobek yoktu hic bi kac gundur baya var saga sola donunce yatiyor gobegim anlamadim bende 😁😁
Mucizem_211 Asena17 bende 9+3 haftalık hamileyim bu gebelikte karnım inanılmaz çıktı bende anlamadım sabah uyanıncada var tabi beliki bu gaz değil bide bişey daha merak ediyorum acaba erkek bebekte mi göbek çabuk çıkar yoksa kız bebekte mi
aselnannesi Asena17 :) benimde ilk gebeligim bende o haftalarda şişkinlik yasamistim çok sevindim bebek diye sonra fos diye sondu 😂😂