Asena17 12.haftaya kadar gaz, şişkinlik çok oluyor sabah uyanınca ve akşam yatarken foto çekin aradaki farkı anlarsınız😂 sonra 15-16 gibi bi bakmışsın bebek göbüşüne dönmüş💕
Akşam 7den sonra bişey yemezsen ve akşam yemeğini 5 gibi falan yersen şişkinlik olmuyor ya da çok az oluyor.