Miraycaner merhaba 5 gün önce normal dogum yaptım çam ve sakurada doğumum gelince gittim kadin acilden hiç kaydım hiç yoktu az sanci ile girdim nts bağlıyorlar kadın acilde doğum başlıyor derlerse yatış yapıyorlar hemen akşam 8 de gittim gece 12 de yatış yaptılar suni sanci yerleştirdiler akşam 5 40 dogum yaptın her yarım saate bir doktor muayene ediyor zaten tek kişilik odalar normalde ayni odada yatak çatala dönüyor sonra son gün gündüz çift kişilik odaya alinip çıkış islemlerini yapıyorlar aklina takilan varsa yaz kuzum