Hanımlar çıkmaza girdim aklıma takılan birşey var sizinle paylaşmak istedim belki fikirleriniz düşünceleriniz bana yardımcı olabilir. Şimdi ben 34+5 haftalık gebeyim. Esenler kadın doğum hastanesine gidiyorum takibim orada. (Hiç memnun değilim ) fakat randevu almak kolay olduğu için mecbur gidiyorum. Şu an evime 40 dk mesafede ve ben başakşehire taşınıcam ekimde malesef doğumumda ekimde zor bir süreç olacak ve esenler hastanesine biraz daha uzaklaşıcam. Başakşehir çam sakura hastanesini bilen bilir herkesin çok memnun kaldığı bir hastane fakat randevu bulmak neredeyse imkansız. Şimdi benim orada takibim yok evimide bu hastanenin çok yakınına taşıyıcam benim doğumum geldiği zaman bu hastaneye gittiğimde doğumumu yaparlar mı yoksa beni kapıdan çevirirler mi sizce?? Kafamı çok kurcalıyo hem evime yakın bi anda acil durum olsa doğum başlasa gidebilir miyim ilgilenirler mi sizce. Yoksa takipli hastaneme gitmemi mi isterler? Lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız🥲