Ben lazere gitmistim bitmişti ne güzel . Şimdi hormonlar yüzünden midir nedir bilmem tekrar tüy olarak çıktı . Kalın telli olmadığı icin jilet sürmeye korkuyorum kalınlaştırır diye ama ağda sürüp çoğalmasından da korkuyorum. Benim gibi olan var mi ? Neler yaptınız