lentil Ouzc ben l beden aldım baya iyi yani 30.haftadaym. Şuan biraz bol ama rahat oluyor. Doğum sonrası da iyi olur diye düşünüyorum
pamukkizimm merakliblog listeniz çok işime yarayacak teşekkür ederim ❤️ Gümüş kapak yerine göğüs kalkınından mı bahsediyorsunız bugün e bebekte görmüştüm şeffaf sert plastik gibi göğüs ucu delikli hava alacak tarzdan ondan mı alacaksınız
merakliblog pamukkizimm rica ederim. Gümüş olanların tam oturmadığı uç kısmının küçük olduğunu yazmışlar. https://ty.gl/ti1xi6yxy3 Bu tarz bi ürün alıcam belki uygun bi muadili de olabilir 🌺
Kumru_ pamukkizimm *4-5tane emzirme sütyeni *3-4emzirme atleti *Göğüs pedi (Çünku ilk zamanlarda süt sürekli akıyor değiştirirsiniz sürekli.) *Lansinoh krem İçinde rahat edeceğiniz pijamalar. (Önü düğmeli daha iyi olur) depend/ hasta bezi Kilot (yüksek bel daha iyi olur) Silikon göğüs ucu Terlik *Korse😄
Gzmm14 Ouzc Valla lohusa pijama takımını alırken bir beden büyük aldım. Ama diğer aldığım normal pijamaları kendi bedenimde aldım. Çok kilo almadım ben çünkü, birde doğumdan sonra giyeceğim için normal bedenimi aldım.