pamukkizimm Gögüs ucu kremi Lansinoh aldım. 36. Haftadan sonra kullanmaya başlayacağım. pijama olarak dörtlü lohusa takımı, iki tane de normal pijama aldım. 2 emzirme atleti aldım, emzirme sütyeni almadım ben kendi kullandığım sütyenlerden kullanacağım. Umarım yanılmıyorumdur, şurada bekleyeyim 😅