Mom54544 yaa iyiki de geç yapmışsın testi bu durumu yaşayıp umutsuzluğa kapilmaktanda korkuyorum. Çünkü kendimi biliyorum 10. Gün yapayım diyorum sonra diyorum dur bak negatif olursa üzülürsün tutacağı çarşafa tutmaz diyorum 🙈 ay bende bugün işlemden geldiğimden beri ful yatıyorum annem kaldırmıyor hiç ama artık yarın evin içinde yürürüm diyorum