Umutluanne1 Dayandım kan testine kadar en ideali kan çünkü idrar da ben 21.gun cok silik gördüm erken yapsaydım üzülecektim kanda görmeme ragmen o gece sancilar girdi dedim yanlış kan ben adet olcam heralde ama çok olmadı tutundu bebeğim düşünmemeye çalış güzel pozitif düşün onun seninle olduğunu hayal et canım karamsarlığa kapılma ben kapıldım hiç bı belirti olmayınca 12 gün içinde düzenli sağlıklı beslendim annemde kaldım zaten evde durmadım hayata donebilirsin diyolar ama ben elimden geleni yaptım hayata karışmadim 12 gün boyunca 🤭