Tuuche tedirgin olmayın akışına bırakın her türlü biraz zorlu bi süreç ama sonucu çok güzel ☺️ Bende 40+0 da çağırdı doktorum sabah saat 8 de gittim açılmam 1 cm di yatışım yapıldı önce o fitili yerleştirdi ebe açılmam olmadı sonra suni verdiler hala açılmam 2 cmdi . Ebe en son olarak ikindin civarı suyumu patlattı ondan sonra açılmam da arttı sancılarım da başladı, açılmam 4 cm olunca doğumhaneye alındım 6 civarı epidural oldum ebe ıkın dediğinde ıkındım ıkındıkça açılmam ilerledi bebeğin başı göründüğünde açılmam durmuştu doktor geldi kesi attı sonrası hızlı ilerledi saat 8 de bebeğimi kucağıma aldım epidural olduğum için bişey hissetmedim doğum esnasında