Bugün çatı muayenesi oldum 39 haftalığım carsamba tekrar bakacak suyumda azalma var çatım darmis biraz eğer açılman olmazsa sezeryan dedi ama ben anlamadım hemen sezeryana mi alıyorlar yoksa açılma olması içim birseyler mi yapıyorlar ? Arkadaşımın da yoktu ip gibi birsey içeriden yapmışlar 2cm açılma olmuş sonra suni sancı vermişler . Hemen öyle açılma yok diye sezeryan olmaz herhalde . Bi de çatı darlığı yaşayan oldu mu ?