Deletedmom9823 Kızlar ben burun ameliyatı oldum şimdiye kadar sadece. Şimdi sorum şu😀 sezeryan mı daha zor burun ameliyatı mı bana anlatır mısınız😀😀 sezeryandan korkuyorum nedenini bilmiyorum
Yokys Deletedmom9823 burun ameliyati olmadim daha once normal dogum yaptim sezarynden korkuyorum ama ecele faydasi yokmus olduk onu da😅
Sevda_27 Deletedmom9823 Canım her ameliyatın kendine göre zorluğu var ama kıyaslıyorsanız burun daha zor bence
Kusciviltisi Deletedmom9823 bende burun ameliyatı oldum aşırı rahattı ya bi 100 kere olsam olurum valla 😂 sezaryen bana koymaz galiba o zaman abdhjskslsl
elfmoom Deletedmom9823 elbette ağrın olur ama asla ama asla burunla kıyaslanamaz, burun vücudun en çok acıyan yerlerinden biri 😂
evetbenavukatiyim Aynı durumdayız ama bence burun kadar kötü olamaz. Narkoz kafası yaşamamıştım zaten ben ama ağrı olarak yok ya yarışamaz bence bütün kemik yapısını kırıyorlar o ameliyatta yüz morumsu yeşilimsi şişip kalıyor … Ayyy hatırladıkça kötü oluyorum
evetbenavukatiyim Deletedmom9823 Beni bırak sen git daha çok var bana 😅 Unutma sen aklına koyduğun her şeyi başarırsın … çünkü senin inanılmaz bir gücün var
diamond2635 Deletedmom9823 bence kesinlikle burun ameliyatı.Sezaryenden bir süre sonra hemen toparlanıyorsun ama burun amrliyatından sonra o soğuk buhar olmadan uyuyamama🤦🏻♀️
MerveNur- Deletedmom9823 valla ben apandisit ameliyatı oldum karın bölgesinde dikişin ne olduğunu anladım sezeryan dan sırf bu yüzden korkuyorum 😂
Sevda_27 deletedmom321 kız daha bilmiyorum sezeryan nasıl bir şey kardeşimden burun ameliyatını gördüm
zehranurr Deletedmom9823 burun ameliyatı olmadım ama şöyle örnek vereyim bence diş çektirmek daha zor 🥴