Ben günde en az 1 paket içen biri olarak 15 yıl boyunca, hamile oldugumu ögrendigim gibi hemen bıraktım direkt vicdan yaptım, ve sigarayı hatırlatıcak neler varsa uzak durdum, kahve içmeyi bile bıraktım , tam tam olarak bu iş psikoloji işi, ben ki bıraktım herkes bırakır,😒vicdanım daha ağır geldi benim