Bende hamile kalmadan önce en az bir buçuk paket içiyordum günde ama şuan günde bir tane falan içerek kendimi frenliyorum aklıma geldikçe su içiyorum yada meyve kraker falan yiyip kendimi oyalıyorum bebeğimle konuşuyorum unutuyorum. Bu arada 10 yıldır sigara kullanan biriyim