Nurciv Baslik acip duruyorum ama cok sabirsizim yine. Bugün cok agrim oldu kizlar rahmimde resmen derin bir batma hissettim ve kasilma 20 dk kadar sürdü sonra gecti. Baska bi belirtim yok aranizda varmi bat 19. 21 arasi olan neler yasiyosunuz
umutluanneadayi Nurciv 19 veya 20 bat hiç bir belirti yok 😅 tek çizgi ve 0lara alıştım artık test bile yapmayı düşünmüyorum 🤦🏻♀️
Fatma_4224 Nurciv benimde 18-19 Eylül adet görmezsem 20 etlul de gebelik testi yapacagım benim sadece gögüsüm cok şiş büyümüş gibi acıyo dokununca hiç Boyle bişey yaşamadım inşallah gebelik belirtisidir
muge1661 Nurciv benimde bat 20 eylül canım, bu pazartesi yumurtlama oldu, bugün hafiften kasıkta batma oluyor ama sebep ne bilmiyorum batma olması için erken bence belkide üşüttüm ayaklarımı 🤷🏻♀️ Haftaya cuma erken gebelik testi yapacağım.
Nurciv Merymom Insallah vardir ya🤲🏻 Kendimi cok gebeligin odaklayip hayal kirikligi yasamak istemiyorum. Gecen clomenle Cok fazla batma agri fln hissettim bostu. Insallah bi ay igneyle olur
gamzeeyzc Merymom benimde bat tarihim 17 eylül ama insanın vücudu resmen oyun oynuyor o yüzden artık belirti falan dikkate almıyorum salı günü erken gebelik testi yapacağım bakalım
Nurciv umutluanneadayi herkeste farkli oluyor Ama canim kendimi strese sokmaktansa böyle düsünmen daha iyi bosver. Ben hergün test yapiyorum resmen🤦♀️
Fatma_4224 Nurciv bende agustos ayında femara kullandım inşallah fayda etmiştir sizin ne sorununuz vardı acaba bende polikistik yumurta tembelliği var
Merymom Nurciv Nurciv ben kaç defa klomen kullandım işe yaramadı bu ay letu ve çatlatma iğnesi kullandım inşallah tutar
Nurciv Fatma_4224 Bende de ayni canim pco var. Clomen kullandim Gram büyümedi yumurta bu ay merional igne kullandim iyi ilerledi kendiliginden catladi Cok sükür. 1 eylül yumurtlama 2 eylül catlama. Cokmu erken hala test icin🤦♀️
Nurciv Sevlll Insallah vardir canim🤲🏻 Kasik agrisi Bende de var arada birde tüplerim agriyor hissediyorum normalmi sence
Nurciv Merymom ise yaramadigi gibi Adet düzenini rengini bozdu. Insallah bi ay olur canim haberleselim burdan😍
Merymom Nurciv bende hep kist yaptı ve o kistlerden kurtulmak için baya uğraştım. İnşallah olur haberleşiriz. Pazartesi test yapmayı düşünüyorum