Aag06 ilk oğlumda yürüme Arkadaşı kullandım, yürüten ev kazalarına yol açıyor ayrıca çocuk öne eğilerek bileğiyle yürümeyi öğreniyor o yüzden önerilmiyor. Benim oğlan 9,5 aylıkken yürüdü desteksiz. Oturur bir şey isterseniz hoppala olabilir günde yarım saat koyabilirsiniz, bacak kaşlarını güçlendiriyor; ben onu da kullandım. Yürüme arkadaşından düşme olabiliyor ama zaten düşe kalka öğreniyor, yaralanma pek olan bir şey değil. Ayrıca tutunma barı yaptım odasına, o çok etkili olmuştu. Uzun bir ayna yaptırdım, duvara montajladım, tam ortasına tahta bir bar taktım. Aynanın etrafına yazılar vs yapıştırdım, tahtaya bir kaç oyuncak da takmıştım. Aynaya bakıyorum oyuncakları alıcam derken orada dik durmayı ve tutunarak yürümeyi öğrendi, hoppala kaslarını güçlendirdi; ben de iş yaparken içim rahattı. Yürüme arkadaşıyla da kendine güveni yerine geldi