Aag06 kııııız eskiden yürüteç mi vardı da annelerimiz bizi koymuş diyosun 30 yaşındayım vallahi benim yoktu 😂😂😂 bağla çocuğu sırtına evde ondan başka eğlencen mi var🤭😀 şaka bi yana bissürü aksilikler oluyomuş, koyan koyuyo tabi ama binde bir ihtimal bile olsa benim içim el vermez sende koyma😀 zaten yeni jenerasyon aşırı hızlı emeklemeye başlıyo az sık dişini sabır😀