Boncuk123 oda cok istiyo çünkü kendi yiğenlerini benim yiğenlerimi sevdikçe gozlerinin içi gülüyor bizim evladımız olsa ne kadar güzel bir baba olur eminim.
Ben tedaviye başlayalım demeden kendisi gidelim ne olacaksa olsun Dedi hatta geçenler de çatlatma iğnesi aşılama o tarz mevzuyu konustuk ben bulup buşurur yine de ne yapılacaksa yaparım yeterki evladımız olsun diyor ben ise bu duruma cok üzülüyorum rabbim bir tane bile olsa bizleri anne baba yapsın içim cok acıyor cunku