Boncuk123 Yani amacım kendimi acındırmak bile değil Allah görüyor bizi durumumuzu. Eşim asgari maaş ile çalışıyor ev kira aynı zamanda devlet hastanesi ilgilenmediği için tüp bebek merkezinde tedavi oluyoruz her gittiğimde ise 500 600 TL para alıyorlar cok zorluyor bizi ama evladımız olsun diye de çaba gösteriyoruz bazen eşime cok üzülüyorum cok çabalıyor görüyorum ama hiç de bişey diyemiyor. Benim elimden ise hiç bişey gelmiyor sadece Allah’a yalvarmak dan başka