Mersel01 Bende 8 ay sonra hamile kaldım etkiler diye duymustum stres yapıyordum ama hamile olduğumu öğrenince çok şaşırdım🙏❤O sıra da troidlerim normal seviyelerdeydi ama şimdi ilaç kullanmama rağmen yükselmiş malesef.Yarin doktoruma ilaç dozu ayarlatmak için gideceğim inşallah.Beni duygu durumu olarakda çok etkiliyor