Mersel01 yapma canım yürüyüş daha erken haftalardasin daha yerleşme aşaması bu dönem zaten ayağı kaldırarak uzanmayi tavsiye ediyorlar. Yat gitsin. Çok uyuyordum o dönem bende öğle 2 den önce kalkamıyordum yemekte yapamıyordum bulantidan. Bende hiç bir yere çıkmıyorum ev işini de ufak ufak yapıyorum yoruluyorum markete çıksam bile nefes nefese kalıyorum 🙊 günüm yatmakla geçiyor uykum gelirse uyuyorum az önce uyandım 😄😄