kalpatisi_ Ruzgarperisi teşekkür ederim yanıtınız için 🥰 çok güzel bi hismiş inşallah daha kuvvetlisini duyarız 🥰🥰
[silindi] kalpatisi_ evett 15 te başlamıştı inşallah bundan sonra daha net hissedersin yavas yavas 🥰 çok sevindim senin adına
Papatya-Kokusu kalpatisi_ attıysa bebektir ama karnınızın attığını gördüyseniz o nabızdır benim hep atıyor 😊
kalpatisi_ Papatya-Kokusu yok karnımın attığını görmedim oturuyodum hissettim sadece 🥰 inşallah bebiştir herkes bebiş demiş ama bu bile mutlu ediyo insanı 🥰🥰
Ruzgarperisi kalpatisi_ evet çok güzel hiss. 🤲Ben konuşuyorum onunla.onu nasıl beklediğimi.sevdigimi söylüyorum hep 😍
Papatya-Kokusu kalpatisi_ Bende bekliyorum 10+5 teyiz ikinci gebeliğim bugün ultrasonda gördük kıpır kıpırdı resmen 😀❤️
kalpatisi_ Papatya-Kokusu ahahaha maşallahh annesi 🥰🥰 inşallah sende biran önce hissedersin kuzumm 🥰🥰❤️
gbyalcin kalpatisi_ ben de ilk o günlerde o şekilde hissetmiştim. Bugün 20+0 olduk her geçen gün daha net hissediyorum 😍
kalpatisi_ gbyalcin ne güzell 🥰 inşallah bende daha net hissederim. Bu küçük kıpırtı bile heyecanlandırdıysa o güçlü tekmeleri hareketleri düşünemiyorum bile 😅😅
gbyalcin kalpatisi_ iki hafta sonra falan daha net hissetmeye başladım 😊 daha çok güçlü değil ama ara ara dışarıdan belli oluyo gerçekten çok güzel bi duygu Allah isteyen, hak eden herkese yaşatsın inşallah
kalpatisi_ gbyalcin o günü iple çekiyorum 🥰🥰 çok güzel ve doğru bi dua Allah isteyene ve hak edene nasip etsin 🤲🏻