kalpatisi_ Yaaa kızlar 15+4 üm az önce karnımda 2 tane aralıklı nabız gibi bişey hissettim. Burda okuduklarıma göre de ilk hissetmeler nabız atar gibi oluyomuş. Benim hissettiğimde nabız mıdır yoksa bebeğim midir anlayamadım. Daha erken mi hissetmem??
Aysegul9371 kalpatisi_ valla yarın tam 20 Olcam bende anlamıyorum bende de oluyo o nabız atma ya da gaz hareketi gibi şeyler 🤭😀
Ceylankumsal kalpatisi_ bebegin atisi o😊 bende ilk hamileligimi yasiyorum. O haftalarda karnima 2 3 kere kapiyi tiklatir gibi nabiz gibi oyle birsey hissettim. Ayyy bu ne dedim🤣 ondan sonra devami geldi zaten. Cok dgisik ve guzel bir duygu
kalpatisi_ Allahneverdiysee yaa gerçekten mii 🥰🥰🥰 erken değil yani değil mi çok heycanlandım bidaha istiyorum aynısındann 🥰🥰🥰🥰
kalpatisi_ Aysegul9371 gaz olduğunu zannetmiyorum gaz daha farklı sanki kesin bebişinizdirr 🥰🥰 çok heycanlandım şuan yaaa 🙈
Baharrk Aysegul9371 bende de oluyor göbek deliğimin hizasında nabız gibi sürekli bişe atıyor bebek mi yani o 😄🤷🏽♀️
Allahneverdiysee kalpatisi_ erken evet ben de çok erken hşssettim ama herkesinki farklı oluyor 🥰🥰ilerleyen zamanlarda bol bol hissedeceksin merak etme uykundan bile uyanabilirsin tekmelerle 😂😂
Aysegul9371 Baharrk valla bende göbek deliği değilde ne olduğunu bilmiyorum bir iki haftaya netleşir inşallah anlarız 🤭
kalpatisi_ Ceylankumsal evettt bende öyle hissettim şimdi hafif yşne hisseder gibiyim çok mutlu oldum şuan da 🥰🥰 karnımı mıncırasım geldi ahahah 😅😅 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi canımm ❤️
Aybiketopal kalpatisi_ bende 14. Haftamdan beri hissediyorum herkes erken der diye söylemedim ama şuan 18. Haftamdayim daha da belirginleserek ve siklasarak devam ediyor yani bence sizinkide bebek
Allahneverdiysee Aybiketopal evet ben de 13 sonu hissetmeye başladım inanmadı kimse sonra 15. Haftada onlar da hissedince ancw inandılar 😂kimse inanmayınca sinir oluyorum sanki yalan söylüyoruz
kalpatisi_ Aybiketopal evet gerçektende kimse inanmıyo. Aslında geçen günden beri hissetmeye başladım kardeşime söyledim saçmalama diyince üstünde durmamıştım 😒😒
kalpatisi_ Allahneverdiysee bende geçen gün kardeşime söyledim saçmalama dedi inanmadı 😒 bende değildir diye üstünde durmadım açıkcası ama baktım 1 tane hissettim az önce nabız falan olsa üst üste devamı gelir diye düşündüm sonra arkasından 2. Yi hissettim dedim bi sorayım emin olayım 😅😅😅😅
Allahneverdiysee kalpatisi_ 😊😊 ben de ilk hissettiğimde yerimden sıçramıştım heyecandan çok güzel bir his allah her isteyene nasip etsin 🤗
kalpatisi_ Allahneverdiysee hemde nasılll 🥰🥰 aminn. Çok heycanlı bişey gerçekten çok duygulandım oturup ağlayabilirim 🥲
[silindi] kalpatisi_ bende inanamayıp burda sormuştum 😂😂 bebek o sende erken hissedenler kervanındasın tebrikler
kalpatisi_ [silindi] sende mi bu haftalarda hissetmiştinn 😅 teşekkürler canımmm aslında kilom vardı geç hissederim diye düşünüyodum 🙄
[silindi] kalpatisi_ evett 15 te başlamıştı inşallah bundan sonra daha net hissedersin yavas yavas 🥰 çok sevindim senin adına