Elcintoytekin açligin iyi ama toklugun baya yüksek bende endokrin takıplıyım zaten şeker hastasıyım yaklaşık 5 senedir şuan hiç bir ilaç kullanmıyorum insülin de dahil lütfen diyetini ne dikkat et hamur işi kızartma tatlı çikolata çok xok canın istemedikçe yemeyin çok sık çok az yiyin en önemlisi meyveleri yoğurtla yiyin emin ol ben 5 senedir böyle besleniyorum çok kiloluydum 82 kiloydum yavaş yavas verdim şuan 58,6 başladım hamililege 56 kiloya düştüm mide bulantim da yok 2 hafta bir açlık tokluk veriyorum çok güzel cikiyo masllah bir öğünde tika basa yemeyin ve bende insülin direncide vardı belki sonra o kiloyu veririz ama vücuduna zarar verme