Elcintoytekin ben de bugün yaptırdım. geçen hafta 50 lik yaptırmıştım yüksek çıkmıştı bugün 100 lük yaptırdım yine yüksek cıktı. doktorum hemen endokrine yönlendirdi ben başka sebepten endokrin takipliydm zaten.
endokrin doktorum da bazı kan testleri istedi şeker ölçümü için cihaz al dedi ve takip tablosu verdi,diyetisyene yönlendirdi. 1 ay bu şekilde devam edeceğim, diyetisyene yarın başlıyorum, 1 ay sonunda şekeri düzene koyamazsak ilaç tedavisi dedi, ama basari ihtimali yüksek dedi ve beni rahatlattı baya. size de bi yol olablir diye yazmak istedim.
inşallah sağlıkla gelsin bebekler