Bende beşinci haftada başladım 12 ye kadar kullanalım dedi düşük tehlikesi var diye. Şu an tam 12 haftalık olduk bu hafta kontrole gitcem ama hala kasık ağrılarım bel ağrım devam ediyo. Acaba fitil olarak mı beceremiyorum bilmiyorum çok ittiremiyorum siz nasıl yapıyosunuz arkadaşlar. Bi de afedersiniz kabızken ıkınma olunca beş altı tane beyaz tortu düşüyo fitil olduğunu anladım sonradan. Bu erimemiş mi demek