minikprensimmm123 Kızlar progestanı kaçıncı haftada doğuma ne kadar kala bıraktınız bıraktıktan ne kadar süre sonra doğum yaptınız ben 35+4 deyim kullanıyorum daha
-Arya- minikprensimmm123 Ben ilk 3 ay kullandım bıraktım. Son aya kadar kullanıldığını bilmiyordum, neden kullanıyorsunuz?
iki_tospik_annesii minikprensimmm123 Bende oğlumda 34 haftama kadar kullandım cnm doktorum kesti 37 de doğum yaptım bunda da 19 haftalığım hala dewam ediyorum ne zmn kesilir bilmiyorum
handan_ minikprensimmm123 Ben 5.haftada başladım doktorum. 14.haftaya kadar kullansan yeter dedi ama bana ağır geldi sonrasında devam ettirir mi bilmiyorum
kirpapatyasiii minikprensimmm123 bende 20 haftadan beri kullanıyorum birde nidicart var 35 de bırakırız dedi doktorum sizinki de bir dahaki kontrolünde biraktirir belki 😊
minikprensimmm123 -Arya- 19 haftalıkken adet sancısı gibi ağrılarım vardı onun için verdi doktor canım 36 da bırakırsın demişti acaba herkes bu haftalarda mı bırakıyor
ayselll123 -Arya- düşük tehlieksi olanlar doğuma kadar kullanıyor şuan benm düşük tehlikem var hem progestan hem pruloton iğne doğuma.kadar devam edecek
minikprensimmm123 iki_tospik_annesii Bana da 36 haftalıkken bırak dedi canım acaba dedim herkes bu haftalarda mı bırakıyor benim sancılar da başladı nst de 60/70 arası çıkıyor
PksyHnfe iki_tospik_annesii 37haftalik doğum yaptığınızda sıkıntı yaşadınız mı acaba? Ben de şuan 36haftaligim erken doğum riskim var sürekli yatıyorum.. 38i görebilir miyiz bilmiyorum açıkçası o yüzden merak ettim
iki_tospik_annesii minikprensimmm123 doktor bir dahaki konturolünde bıraktır cnm Benim düşük tehlikem war dıye kullanıyorum
Meyraise minikprensimmm123 bu nst tam olarak ne oluyor 🙈 Henüz çok yeni bir anne adayıyım, birkaç kez karşıma çıktı merak ettim 🤭 Değerler neyi ifade ediyor bir de 🌸
minikprensimmm123 handan_ Fitil olarak fazla yanetki yapmıyor ama hap içer gibi içince baya bir etkisi oluyor ya
tgc91 minikprensimmm123 prospektüs de oral olarak kullanınız yazıyor ya doktora sormama rağmen hala vajınadan nasıl erıycek anlamadım:()
Zeynepmasal kirpapatyasiii nidilata ne zaman basladin canim ben de 26+2 deyim progesteronu birakip bu ilaca baslayacagim
lovin4you İlk gebeliğimde 35. Haftaya kadar kullanmamı istemişti doktor, daha sonra düşük yaşadığim için şimdi üçüncü gebelikte Protestan başlattı yine . Çok halsiz,cansiz, sersem hissediyorum kendimi . Beynim uyanık ama bedenim hep yatmak istiyor 😩
minikprensimmm123 lovin4you Banada 36 da bırak dedi canım iki düşüğüm var benimde 8 haftalıkken düştü ikisi de
Pinar2253 Bende 3 aydan beri kullanıyorum 23. Haftamda haftada 1 proluton iğne ve progestan kullanımına devam erken doğum riskim var serklajda oldum 34 e kadar devam edilecek şuan 26 haftamdayım en iyi bırakma zamanını doktor belirlicek sağlıkla gelsin kuzucuklar
-Arya- ayselll123 Çok geçmiş olsun. İlk 3 ay benimde vardı bende kullandım. Çok yan etki yaşıyordum 9 ay kullansam mahvolurdum galiba Allah yardımcınız olsun. Sarhoş gibi dolanıyordum, sürekli uyku hali, halsizlik 😒