Beyzan şu ana kadar çoktan bırakmıştım gece sabaha kadar altını kuru tuttuğunu görmesem. Mesanesini kontrol edebildiğini anladığım için bırakmak istemedim. Benimle inatlaştığını düşünmeye başladım artık. Çünkü istese oturacak ama oturmamayı tercih ediyor. Bırakayım diyorum bu sefer de çevremden duyduğum biz 1 1.5 ay uğraştık anca oldu yorumları bana biraz daha sabret dedirtiyor. 1 haftada da öğrenen var aylarca söylemeyen de.. ne yapacağımı şaşırdım artık. Çiş kaka hepsini biliyor. Kakayı tuvalete de defalarca yaptık ama çişe gelince olduğu gibi bırakıyor beyefendi. Dayısı eğer oturtursa ona hiç itiraz yok ama ben binbir türlü numarayla oturtuyorum şaka gibi